piątek, 15 lutego 2013

Z życia pomarańczowego Kundla...

Pora przypomnieć sobie o pomarańczowym Kundelku, który powstaje w mojej piwnicy. Mimo, że w garażu czeka ETZ251, by odbyć nią pierwszą przejażdżkę jak tylko pogoda pozwoli - to prace nad WSK M21W2 z przodem od ETZ cały czas trwają. Zbudowałem już kompletną instalację elektryczną z wykorzystaniem 5 polowej skrzynki bezpieczników, regulatora napięcia RNA2, prostownika zbudowanego z mostków trójfazowych oraz modułu zapłonowego od VW Golfa...:)
Wszystkie podzespoły elektryczno-elektroniczne już zostały zabudowane w motocyklu - z wyjątkiem regulatora napięcia (wciąż czekam na przesyłkę) oraz przerywacza kierunkowskazów - ale mam nadzieję, że wkrótce te podzespoły do mnie dotrą. Zdjęcia instalacji elektrycznej pokażę wkrótce - na razie mam tylko bardzo kiepskiej jakości fotki robione telefonem.
Motocykl otrzymał też boczną stopkę. Postawienie motocykla na stopce centralnej nie było pewne (większa opona z tyłu, inne przednie zawieszenie) więc stopka centralna musi zostać zmodyfikowana. A oto aktualne foto WSK Kundel :)

Oczywiście stopka boczna będzie malowana, na razie zamontowałem na próbę, czy motocykl chce na niej się opierać :)

2 komentarze:

  1. Zapraszam na fanpage o motoryzacji: http://facebook.com/NieMocSilnikaLeczTechnikaZrobiZCiebieZawodnika?fref=none&__user=100002866641012 jeśli się spodoba, daj 'lubię to' ;D

    OdpowiedzUsuń