sobota, 15 grudnia 2012

Bagażniki i stelaże

Do malowania proszkowego poszły również stelaże pod boczne kufry oraz bagażnik tylny. Motocykl będzie wyposażony w dwie walizy boczne na stelażach. Bagażnik tylny posiadał również docisk na sprężynie (jak w dawnych bagażnikach rowerowych :) ) ale zastanawiam się, czy będzie to zamontowane....kwestia do przemyślenia, być może zostanie bez docisku, jak na foto.


Polakierowane...

Odebrałem elementy z lakierni proszkowej. Efekt jest naprawdę dobry:





Nawet tłumik wyszedł całkiem fajnie:

Tutaj niektóre elementy:







Wprasowałem też dorobioną sztycę w półkę od MZ:


I już pojawiły się pierwsze problemy:



Uchwyt blokady kierownicy jest bardzo blisko uchwytu lampy. Nie mam teraz skorupy lampy, bo jest u lakiernika, ale podejrzewam, że nie da się zamontować lampy przedniej. Cóż...trzeba pewnie będzie odciąć uchwyt blokady...

Drugi problem, to zaplatanie koła...chciałem piastę MZ ETZ zapleść na feldze od WSK....układ otworów na szprychy w piaście i feldze jest różny i zaplot nie był możliwy. Mam aluminiową felgę z MZ ETZ, więc przednie koło będzie całe od MZ.


czwartek, 13 grudnia 2012

Rejestracja !!

Wróćmy na chwilę do WSK M06B3 - czyli tej, która już została odbudowana po spaleniu. Sezon dla niej skończył się badaniem technicznym, które zaliczyła oczywiście z wynikiem pozytywnym oraz zdemontowaniem kilku elementów nadwozia do powtórnego lakierowania. O ile elementy trafiły już dawno do lakiernika, to nie ma na razie widoków na to, kiedy wrócą :). Mój lakiernik jest dość dobrze zawalony robotą, i co tydzień obiecuje, że w przyszłym tygodniu się za to weźmie...miejmy nadzieję, póki co, nie spieszy mi się :)
Ale do rzeczy, bo tytuł tego posta mówi o rejestracji - wczoraj udało się przerejestrować WSK.


Muszę zamówić jeszcze tylko ramkę pod tablicę i sprzęt będzie pełnoprawnym użytkownikiem dróg. 
Back on the road!!!!!!!