czwartek, 20 października 2011

Dalszy ciąg przygotowań do lakierowania

 Prace trwają... Jestem praktycznie przygotowany do położenia lakieru. Wczoraj udało się oczyścić ze starych powłok lakierniczych dwa elementy, których zapomniałem zawieźć do piaskowania. Są to mocowania podnóżek pasażera i tłumika. Nie opłacało mi się z tymi dwoma elementami jechać do firmy piaskującej, więc musiały zostać oczyszczone metodami domowymi. Zostały starannie umyte i zastosowałem środek zdejmujący stare powłoki.
Środek działa rewelacyjnie, dzięki niemu zaoszczędziłem mnóstwo czasu i pracy. Wystarczyło pokryć środkiem stary lakier i odczekać kilka minut:
Następnie przy użyciu szczotki drucianej bardzo łatwo usunąłem stary lakier pozostawiając goły metal:

Pocztą dotarły do mnie również nowe - stare boczki :). Stare oczywiście stopiły się w pożarze. Te, które udało się zakupić, są w niezłym stanie - trochę porysowane, ale co najważniejsze mają całe uchwyty. Obecnie są przygotowane do pokrycia podkładem do tworzyw sztucznych i razem ze wszystkimi częściami motocykla zostaną polakierowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz