poniedziałek, 26 listopada 2012

Prace w toku...

Idziemy do przodu....do wiosny niby jeszcze daleko, ale trzeba działać :)
Stan na dzisiaj:
1. Rama i mnóstwo innych części odebrane z piaskowania. Nie mam zbyt wielu zdjęć po tej operacji, ale coś tam widać:
Tłumik, który oryginalnie był pokryty chromem, nie bardzo pasował do mojej wizji motocykla. Trafił również  do piaskowania i zostanie pomalowany proszkowo na kolor RAL 9005 - czyli czarny :) Mimo sprzecznych opinii na temat piaskowania elementów chromowanych - okazało się, że piaskowanie świetnie usunęło chrom i wcale nie było to trudne.


Zaryzykowałem i do piaskowania zawiozłem również cylinder i głowicę. Wiem, powinno się te elementy szkiełkowac, ale piaskowanie im wcale nie zaszkodziło, a cylinder i tak docelowo zmieni barwy na czarne :)



No i w końcu etap, który najbardziej cieszy - odebrałem części z cynkowni. Prezentują się znakomicie:






Następny krok to będzie lakierownie proszkowe ramy i drobniejszych elementów. Niestety - wolny termin w lakierni, w której wstępnie się umówiłem na wykonanie usługi znów przeciągnął się o 2 tygodnie. Na razie nie mają czasu zająć się moim Kobuzem....w między czasie szukam innej lakierni, a jak nie znajdę, to dopiero w połowie grudnia zacznę składanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz